Co możesz zyskać, wybierając Biuro Podróży Polish Travel Quo Vadis?

Udostępnij:

Co możesz zyskać, wybierając Biuro Podróży Polish Travel Quo Vadis?

Biuro podróży dla firm Polish Travel Quo Vadis (PTQV) to kreatywny, pełen pasji i zaangażowania zespół doświadczonych profesjonalistów, którzy postępują w myśl zasad turystycznego Kodeksu Etyki. W ramach kompleksowej obsługi podróży służbowych Klientom instytucjonalnym oferujemy nie tylko wyjątkowo atrakcyjną, globalną i kompleksową ofertę, ale także pomoc konsultantów oraz specjalistyczne wsparcie techniczne na każdym etapie współpracy.

Nasza oferta obejmuje między innymi:

  • Spersonalizowany, profesjonalny System dedykowany wyłącznie dla Twojej Firmy. Dysponujemy własnym zespołem programistów, którzy w oparciu o szczegółowe wytyczne dostosowują go do indywidualnych, określonych wymogów, dzięki czemu mogą zintegrować go z już istniejącymi systemami, wspierającymi zarządzanie podróżami służbowymi.
  • Kompleksową kreację lub modyfikację polityki podróży służbowych, w oparciu o dane historyczne, a także bieżące cele firmy, wraz z monitoringiem realizacji założeń i dynamiczną reakcją w przypadku zmiany celów.
  • Szczegółowe raportowanie, z naciskiem na generowanie oszczędności czasu i pieniędzy w organizacji podróży służbowych, dostosowane do wymogów komórek controlingowych i zarządczych.
  • Negocjowanie w hotelach stawek korporacyjnych, które będą widniały w systemie rezerwacji online, a także możliwość wynegocjowania dodatkowych rabatów.
  • Negocjowanie umów trójstronnych z liniami lotniczymi.
  • Obsługę programów lojalnościowych, lub (w przypadku braku) możliwość ich wprowadzenia.
  • Obsługę lub wprowadzanie programów partnerskich.
  • Zapewnienie zgodności (compliance) oferowanych usług z polityką podróży danej firmy.
  • Dedykowanych konkretnej firmie doświadczonych konsultantów (ze średnio 15-letnim stażem pracy w PTQV), odpowiedzialnych za zindywidualizowaną obsługę.
  • Opiekuna dla klientów VIP.
  • Account Managera, czyli profesjonalnego opiekuna firmy, który będzie odpowiedzialny za współpracę.
  • Telefon alarmowy 24/7.
  • Odroczone terminy płatności.
  • Spersonalizowane i dostosowane do potrzeb fakturowanie usług – faktury zbiorcze, zgodne z ustalonymi formatami.
  • Prowadzenie procesów reklamacyjnych w imieniu Klienta.